Dienstag, 16. Juli 2013

Nike Air Max and other Stuff

Guten Abend Freunde der Sonne:),

ich präsentier euch jetzt endlich meine Errungenschaft der letzten Shoppingtouren. 
Darunter mein absoluter Favourite: Nike AirMax!!!! Brandneue Edition in Orange, Gold, Rose.




Schwarz-Goldene zarte Heels von Zara




Ein neuen Lieblingsduft habe ich auch "Alien" von Thierry Mugler. Dieser ist jetzt auf dem gleichen Level wie mein langjähriger Liebling "Flowerbomb" von Viktor&Rolf.




Und als letztes von Deichmann Neon gelbe Flipflops, ein Shirt von Olymp&Hades, Handcreme von P2 und wunderschöne Ringe von H&M 




Freut euch also auf schöne neue Outfitposts

Kommentare:

  1. Amazing new stuff... I love your Zara sandals! :) Check out my blog... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much, darina. I ll Take a Look at your blog
      Kiss v

      Löschen
    2. Thanks! I am following you back :)

      Löschen
  2. These products are all SO cute! I'm especially loving your shoes. I'm so glad I found your blog. I can't wait to see what you post next. I'm your newest follower via GFC (#23) and bloglovin (#21). I'd love it if you could check out my blog and follow back?! Also, it'd be great to keep in touch via twitter if you wanted! Let me know =)

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    AntwortenLöschen
  3. Amazing finds! So great:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    AntwortenLöschen